Follow REMON

Long & cropped

sobota 5. července 2014

S hezkým počasím a skvělou náladou!
Trend cropped topů mě z této sezóny zaujal asi nejvíc, i když mě to stojí tři dny odříkání si dobrot, než si ho na sebe vezmu. Pro mě je jedinou přijatelnou volbou kombinace se spodkem do pasu (stále mám ještě co posilovat). :) Dost mě baví kombinace s dlouhýma nebo krátkýma a širokýma sukněma. Je to hodně vzdušný a do tepla rozhodně příjemnější.
°
Trend of cropped tops is my favorite of s/s season. It's hard for me because I should be on the diet for three days before I want to wear it. The only acceptable variant is with high waisted bottom (I still have to do abs). :) I enjoy combination with maxi or short and wide skirts. It's cozy and more comfortable in this weather.





Žádné komentáře:

Okomentovat