Follow REMON

Opět na svatbu

pondělí 7. července 2014



Letos se nám sešlo hned několik svateb, tentokrát u mě zvítězila modrá.
Původně jsem měla vymyšlený úplně jiný outfit, nějak pozvolna jsem se pak dopracovala k modro modré kombinaci. Začalo to tak, že jsem si ve slabší chvilce (měla jsem prostě den blbec) koupila tyhle páskovaný podpatky. O jejich koupi, jsem přemejšlela už dlouho, neměla jsem vybrané žádné konkrétní, ale chtěla jsem nějaké šněrovací. Nakonec padla volba na tyhle, velkou roli v tom hrála i barva, ultramarínovou prostě miluju a navíc je teďka v módě. 
Nakonec jsem při vymýšlení outfitu vyměnila šaty, psaníčko... no vlastně uplně všechno. Zvolila jsem šaty jednoduchého střihu a bílé sáčko bez límce.
°
At first I wanted to wear another outfit but I gradually changed it to blue combo. It all begun when I had no mood (in sum I had a bad day) so I bought these high-heel sandals. I wanted them for so long time but I didn't choose a concrete one. Finally I got these! The color was quite important for me because I love ultramarine and it's really trendy.
In the end I changed the dress and also the clutch... so I changed almost everything. I chose simply dress wand white blazer without collar.







3 komentáře: