Follow REMON

Patterns and transparency

pátek 25. července 2014

Tři týdny utekly jako voda, kurz je za náma a mě čeká šití, šití a zase šití.
Na začátku jsem si říkala, jak to bude celý trvat dlouho a najednou fuč a už je po všem. Je to takový divný po tom, co jste s někým v kontaktu nepřetržitě celou tu dobu. No každopádně teď už přichází trochu toho volna a odpočinku a taky šití.
Tento model jsem zvolila do horkýho dne, dlouhý volný sukně mám hodně ráda, hlavně tuhle vzorovanou! Kombinovala jsem s transparentním oversized tričkem.
°
At the beginning I was like these three weeks will be so long but now its over. It's quite sad it's end, after you spend all your time with somebody.  Anyway now I gonna have a holiday, finally! So I can relax a bit and of course I need to sew.
I wore this outfit last week when the weather was really hot. I simply love these maxi skirts, especially the printed one! I combined it with transparent oversized t-shirt.







Žádné komentáře:

Okomentovat