Follow REMON

Slevová mánie

úterý 22. července 2014


Nakupovaní je moje závislost, asi jako každý holky, nejvíc se ale vyžívám ve slevách a v sekáčích, každej ten netradiční úlovek potěší ještě o to víc. Takže co je nového?
Jednou z novinek jsem pantofle. Ano ty! Dlouho jsem je odmítala a poměrně dlouho mi trvalo, než jsem jim přišla na chuť a vím, že hodně lidí na ně kouká divně pořád a respektuju to. Ale já je prostě naprosto miluju! :) Jsou pohodlný, praktický prostě se skvěle hodí ke spoustě věcem. Z výběru různých barev jsem nakonec sáhla po této metalické, aby nepůsobily jako doktorský bačkory nebo jako přezuvky do školy. 
Dalším skvělým kouskem je "pláštík". Ideální varianta, když je ještě moc velký teplo na sako nebo tenký světřík. Pokud nějaký už dlouho hledáte, koukněte do Tesca do F&F. Různý barvy, vzory, délky, střihy.
°
One of my new pieces are slippers. Yes, the slippers! I didn't like them for a long time but gradually I love them more and more. I know that many people don't like them and I respect it but I simply love it! :) They are so comfy, practical and they match with many pieces in my wardrobe. There was so many colors  but at the end I chose the metallic one so they don't look like the slippers for doctors or the slippers to the shoes.
Another novelty is this "cape". The best version when it's to hot for the blazer or sweater. So when you're looking for something similar to this cape you should go to Tesco F&F. Many different colors, patterns, shapes, lengths.









Žádné komentáře:

Okomentovat